Video beschikbaar voor leden na onze kick-off op 30/03/2022.
We herinneren ons de lege winkelrekken in de lente van 2020 nog allemaal zeer goed. Hoe kon zoiets gebeuren? Waren de winkels hierop niet voorzien of was hun supply chain onvoldoende flexibel? Konden de leveranciers niet op tijd leveren? Of was er meer aan de hand en was er echt een nijpend tekort?
Waar chaos en schaarste heerste, bleef het Welshe Puffin Produce – producent en verdeler van Welshe aardappelen en groenten – niet alleen probleemloos leveren aan bestaande klanten, maar wist de organisatie ook nieuwe retail-contracten binnen te halen in Groot-Brittannië terwijl de concurrentie machteloos toekeek. Ontdek in deze speedcase hoe Puffin Produce dankzij
• een zeer hoge graad aan digitalisatie
• het gebruik van het innovatieve MOM-platform ‘Momentum’ van Brighteye
• en een slimme organisatie
de laatste jaren sterk is gegroeid, en dit zelfs tijdens een wereldwijde supply chain crisis.
Spreker: Stijn Roggeman - Brighteye